Andra funktionär-dagen

        2010-08-03 / 21:30:27
Idag kopplade vi elen, grävde diken och reste alla ljusmaster. Var mycket kvavt och varmt idag, och solen sken så pass mycket att jag nu har bränt mig på axlar och i nacken. Kul! Så nu är jag alldeles röd och måste smörja in mig med lotion hela tiden. :( Imorgon fick vi en hel halvtimmes sovmorgon och blir förhoppningsvis klara redan mitt på dagen med det sista som ska fixas. Sen är det äntligen dags för festival! Härligt!

Mindre kul att gräva där det mest bara är sten, sten och lite mer sten.
Ser lite ut som om man är en fånge som måste hacka sten.

 

Som sagt så brände jag mig rätt rejält på axlarna. Det ser ännu värre ut nu. :(



Vi ligger hemma i lägenheten nu och kollar på tv, har precis ätit pizza (idag igen) och har även chips, godis och läsk som mamma och pappa så himlans snällt köpte åt oss. <3 Tack så mycket! Var väldig behövligt!

Kommentarer
Postat av: Siri

Fin blogg :)

2010-08-03 @ 23:57:22
URL: http://diabetikernsirisliv.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback