Arbetsintervju Amnesty

        2010-08-18 / 19:35:59
Idag var jag på arbetsintervju för Amnesty International. Började med en gruppintervju (8 personer) och sedan blev det som ett test ute på stan där vi skulle lyckas samla så många underskrifter som möjligt på 5 minuter. Efter det var det enskild intervju och jag tror att det gick ganska bra för mig. Jag gjorde i alla fall mitt bästa och imorgon får jag veta om jag får jobbet eller inte. NERVÖST!

Det har varit regn i princip hela dagen idag. Var alldeles blöt om fötterna när jag kom hem, det trots att jag faktiskt hade med mig mitt fina blåa paraply som är från S mormor.

Dagen avslutades med en kopp varm choklad med extra grädde på Coffeehouse by George, helt ensam för en gångs skull. Det var överraskande skönt och jag ska nog ta ensamfikor oftare. :) Speciellt när det regnar ute!

Nu dricker jag ett glas vin och funderar på om man ska ner och köpa chips eller försöka uthärda chips-suget. Svårt!


Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

hoppas du får jobbet! :)

2010-08-22 @ 20:12:23
URL: http://jenny.uppsalanoje.com



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback