Idag är det höst

        2010-08-21 / 12:53:24
Godmorgon världen. Idag är det höst. Det vet jag för att det nu är mera gula löv än grön på trädet utanför vardagsrumsfönstret. Det blåser dessutom nordanvind. Välkommen hit, hösten. Jag gillar dig.
Det är sant, jag gillar hösten. För det är den bästa klädmånaden. När man kan mixa sommarkläder med vinterkläder, ha fina mössor och halsdukar. Dessutom är det mysigaste att sitta inne på varma cafeér på hösten och vintern, när det är tända ljus vid borden och det blåser kallt utomhus. Yey!

 


Idag ska jag och hjärtat till hans föräldrar och äta födelsdagsmiddag. S lillebror fyller nämligen år snart/idag/igår. Det betyder god mat och yummy tårta! <3 Bra lördag, bra som fan. Vad kvällen bjuder på för äventyr vet jag inte än, men med tanke på min och S ekonomi så blir det nog inte så mycket spexigt alls.
Men det är okej.

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

sv: tack :D

2010-08-21 @ 13:36:53
URL: http://jenny.uppsalanoje.com



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback