Change of life

        2010-07-05 / 20:14:32
Förändring kan vara härligt, skönt och alldeles alldeles för jävlig... Jag har länge haft svårt med förändring. Jag känner mig lätt otrygg och osäker i ovana situationer. Har svårt att öppna mig för nya människor och om jag väl släppt in en person vill jag inget hellre än att behålla denna för resten av livet. Men det är svårt att hålla i en person så länge, svårt att få en person att stanna. För många vill se världen, vill komma nära fler, vill kyssa flickor och uppleva saker långt långt borta. Och då är förändringen ett faktum. Då finns det ingenting man själv kan göra förutom att le artigt och säga att "det är okej, hoppas du blir lycklig, vi ses".

Även fastän det enda man vill är att be på sina bara knän att "snälla stanna, lämna mig inte här, jag dör utan dig".

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback