Dagens outfit + sol&bad!

        2010-07-12 / 17:00:08

Dagens outfit består av rödsvart BH från Lindex. Gula shorts från NewYorker
Samt random navelsmycke


Precis kommit tillbaka från badet! På grund av mina mystiska ilningar i benen så simmade jag inte men jag låg i det långgrunda vattnet och solade istället. S, J och J badade däremot och lekte vattenkrig (även mot mig, fastän jag inte riktigt var helt taggad på den idén) Så nu har dem lekt av sig i alla fall, vilket är bra. Kanske man inte behöver oroa sig för diverse bus på ett tag. Jag har dessutom fått lite lite lite färg idag! Man kan se en svag rand där shortsen suttit, Kors i Taket!
Nu tänker jag ta en glass och sätta mig halvnaken på balkongen. Ciao!

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback