Evening sun

        2010-07-01 / 21:52:50
Kvällssolen värmer mitt ansikte. Har en alldeles lagom och bekväm trötthet i kroppen. Det är lugnt ute i bygden ikväll, vilket är ovanligt. Inga barn som cyklar, inga mopeder som kör, inga hundar som skäller. Jag trivs så bra i lugna vatten; där det oftare är tyst än högljutt, där det oftare går långsamt än fort. I lugnet trivs jag som bäst, i alla fall när så mycket varit kaos och panik tidigare. S och jag ligger i varsin del av soffan och zappar mellan CSI, Spiderman 3 och Poltergeist. Efter all städning idag är vi båda rätt slöa nu. Men Cornelia, en av våra tre majsormar, är pigg och ringlar omkring i terrariet. Hon är så fin, röd albino, född 1998. Ska lägga upp lite bilder på dem alla någon dag framöver.

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback