Four legs, no more!

        2010-07-02 / 21:10:53
I majoriteten av inläggen jag skrivit så har jag inga blankrader eller styckeindelning, tänkte bara säga att det är för att jag skriver från min iPhone i webbläsaren Safari. Har inte tagit hem någon bra blog-app än. Någon som bet någon som funkar bra och är kompatibel med blogg.se? I övrigt så är det en fin sommarkväll. Sitter på balkongen och dricker Kir - billigt och gott! Vet inte riktigt vad kvällen har att erbjuda än, men vädret är priceless så jag och S kanske går ner och sätter oss vid en brygga här i närheten och bara njuter. Så länge det inte är så himla mycket mygg så! Och på tal om insekter; jag har försökt få S att förstå att alla djur/insekter som har fler än fyra benär äckliga. Om någon kan motbevisa mig är det bara att komma fram och visa mig! För jag kan inte hitta en enda att som är det minsta trevlig om det involverar fler är fyra ben.

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback