Middag i Månkarbo

        2010-07-20 / 21:49:35
Precis kommit tillbaka från en mycket trevlig middag i Månkarbo tillsammans med Fredrik, Björn och Yvonne. Grillat kött med klyftpotatis och sallad och grillsås. Vi satt och pratade länge ute på verandan och jag och Fredrik åkte lite långboard. Jag är en gudinna på skate. Lovar! Funderar på att skaffa mig en egen. :)


Anledningen till middagen var i grunden för att Fredrik åker iväg till USA på söndag för att studera i 4 år. Vilket är sjukt konstigt och läskigt men jag är mycket mycket mycket glad för hans skull. Vet att det är en av hans allra största drömmar och jag önskar honom all lycka till!

 

Jag och hjärtat var precis och köpte godis och läsk och det blir nog en lugn kväll med film. Mys!

Kommentarer
Postat av: R O R A . S E

Känns det inte konstigt efter allt ni varit med om? Att han bara.. poff! borta?

2010-07-20 @ 23:16:23
URL: http://rora.se/
Postat av: Nova

Det känns jätteläskigt! En av mina absolut bästa vänner flyttar till andra sidan jorden 0.o. Men är så himla glad för hans skull! Vet att det är en dröm som går i uppfyllelse :)

2010-07-20 @ 23:33:31



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback