Navelsmycken sökes

        2010-07-14 / 19:03:34
Åh, var och badade idag igen. (såklart med S, J och J). Var varmare i vattnet idag, riktigt skönt! Kan inte förstå varför jag inte badade mer förra sommaren. Eller jag badade inte en enda gång förra sommmaren. Skäms på mig! Året innan det badade jag en gång i Fjällnora och det slutade med urinvägsinfektion. Kanske därför som jag inte var alltför taggade året efter, haha!

Ska ta och köpa nya navelsmycken så fort jag får pengar igen.
Några tips på vart man kan hitta fina någonstans?
Jag gillar blommor, fjärilar och annat "typiskt flickigt". Gärna i färg som rött och blått och grönt och gult.
Just nu äger jag bara läkstaven och ett rött smycke med en blomma och en pärla på. Dags att skaffa mer liksom!


Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback