Summer in the City

        2010-07-07 / 13:14:04
And I will annoy you, with every breath
until you decide to wake up


Det är alldeles lagom varmt ute idag och jag och världens finaste S ska ner till stan och inhandla ett linne till herrn och ett nagellack till damen. Känner jag mig själv rätt så lär det säkerligen inhandlas ännu mer saker som egentligen inte behövs, men man lever bara en gång och den gången är nu.

S står i duschen just nu och jag vill smyga in till honom för han är så mysig när han är alldeles blöt och rufsig i håret. Men då kommer vi nog aldrig komma iväg in till stan, så lika bra att låta bli. Well, snart går tåget.



Kommentarer
Postat av: R O R A . S E

Vad mysigt!

2010-07-07 @ 14:42:00
URL: http://rora.se/



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback