Tierp Tierp Tierp

        2010-07-19 / 20:55:48
Precis ätit massa tacos med hjärtat. Blev som vanligt massa left-overs så nu kan man göra tacogratäng imorgon. Yum! Det ser ut som att ett ordentligt oväder är på väg in över den lilla hålan Tierp där jag bor. Jag hoppas på åska och en riktig regnskur.

Tierp, för övrigt, vilket är den lilla håla där jag bor som sagt. Har inte så mycket spexiga saker alls. Här finns ett hemköp, ett konsum, ett ica och ett lidl. Här finns måleriaffärer, Iris hattmode och Skytts begravningsbyrå. Och ett vattentorn. Det finns 4 mäklarkontor, två mackar och ungefär 5 kebab/hamburgerställen. Och ett solarie. Och ett stort gäng med alkoholister och knarkare. Ja, det är sant. Här finns också ett sjukhus och tre kyrkor. För att ta sig in till Uppsala måste man åka tåg i 40 minuter.

Här bor jag tillsammans med S, tre katter, tre ormar och fyra råttor.



Men ärligt så trivs jag ändå bra här. Och det beror helt och hållet på S.

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback