Uppdatering i kaoslivet

        2011-02-19 / 13:48:53
Som för tillfället inte är särslilt mycket kaos alls. :) Sitter just nu i Tierp och varit på husvisning, handlat och sånt med S. Igår så promenerade vi dessutom i 40 minuter i typ 27 minusgrader, hujedamig vad fruktansvärt kallt det var. MEN, i alla fall.

Igår ringde min läkare Ellinor och berättade om vad hon och överläkaren kommit fram till angeånde mina mediciner. Hon vill åter igen prova Lamotrigin, trots att jag fick en enorm allergisk reaktion av dom, men jag gick med på det när jag jämförde de övriga alternativens biverkningar (problem med äggstockar, allvarliga leverskador, metaboliska förändringar). Så jag sa att jag kunde prova, men om det blev samma sak igen att vi skulle prova en annan. Ellinor tyckte att det lät som en bra idé. Men innan jag får börja äta dom måste jag till sjukhuset och göra läskiga labbprover. :(

Fram tills dess har jag dessutom fått ny ångestdämpande (eftersom att varken Atarax eller Lergigan fungerade) så nu fick jag Sobril och jag hoppas på att det funkar. Inte beroendeframkallade, men man kan få en ökad tolerans om man använder det länge. Vilket jag inte planerar att göra för jag tänker bli frisk och bäst i världen.

Så sammanfattning: nya mediciner, labbprover, minusgrader, glädje, bäst i världen.
Ciao!

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback