Vardagsbabbel

        2011-02-15 / 18:32:40
Sådär ja. Nu börjar yrseln släppa (peppar peppar) och jag har till och med orkat göra iordning mat för idag och imorgon och torsdag: Korvstroganoff med ris får bli veckans matsedel. Har inte läst någonting av seminarietexten, så borde väl börja med det nu så att jag i alla fall har skummat igenom den till imorgon då själva seminariet är. Wish me luck, I'll need it. Vi ska ju dessutom skriva en hemtenta på skiten också. Yey...




Inget läkarintyg i brevlådan än heller. :( Kom igen Ellinor, skynda skynda. Måste verkligen faxa in det helst denna vecka för att i alla fall ha möjlighet att få in pengar innan februari är slut och alla mina räkningar förfaller. Stressen är total. Ångesten ännu värre. Förutom det så är det dags att börja leta sommarjobb. Ja, här i Uppsala så måste man börja söka redan nu för att ha en chans att få något.
Nu ska jag ringa S, ta en cigg och sen göra någonting vettigt av den här kvällen.
Ciao!

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback