Julafton 2.0

        2011-01-08 / 00:41:08
Idag hade jag en liten julafton bara för mig. <3 Sofie, Kristin och Hanna hade med sig julklappar till mig (eftersom att jag inte kunde vara med på deras sammankomst dagen innan jul). Vi satt på Café Storken och drack kaffe och pratade massor. Saknat det! Ska nog ta och rycka mig själv i kragen och komma iväg oftare och träffa dom allihopa.
Fick i alla fall:
Två tokjävelfina pinup-bilder i A3-storlek
Ett iphone-display-skydd som fungerar som spegel
En cepehelvetesfin rosa armbandsklocka
En sjujävlavacker kalender
En sockersöt ring med matchande örhängen
Klistermärken
Jan Stenmark-vykort


Det är när man får såna fina saker som man önskar att man hade haft råd att köpa någonting tillbaka. Får försöka gottgöra i efterhand när min ekonomi väl väljer att återinfinna sig i mitt liv.

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback