Sammanfattning helgen.

        2011-01-30 / 22:11:16
Under helgen har jag gjort ganska mycket faktiskt. För ovanlighetens skull.



Fredagen började med att jag åkte till S och drack vin tillsammans med S och hans kompis. Efter lite diskussion om huruvida vi skulle stanna hemma eller inte så åkte vi in till Gävle och gick till Heartbreak. Första gången jag över huvudtaget är i Gävle tror jag  och  Heartbreak var helt okej. Sjukt mycket folk dock. S bjöd på goda drinkar och vi dansade lite.  Hade helt glömt att S faktiskt dansar när han är ute. STORT PLUS! <3
Vi kom hem vid fyratiden och somnade rätt hårt.

lördagen gick vi upp ganska tidigt och åkte till Solna för att gå på Reptilmässan. Jag dog framför varenda söt gullig underbar bäbisorm och ville att S skulle köpa allihop till mig. Han sa Nej, men köpte ett terrarie som jag ska få välja reptil till. När vi får pengar alltså. :)  Sötunge <3 På kvällen kollade vi på film och tog det bara lugnt.

Söndagen vaknade vi rätt sent, men möttes som ni ser i tidigare inlägg, av söta små kattungar. Jag packade ihop mina saker och gick över till Åsa och drack kaffe några timmar innan jag åkte hem.

Bra helg. Sånt gillas!

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback