Hur det är att bo i en igloo

        2011-03-22 / 10:29:03
Ja, jag vet. Standardvärmen i en lägenhet är 20grader. Men seriöst, TJUGO GRADER?
Jag vaknar snorig på morgonen, fryser konstant hela dagen. Tvingas sitta i dubbla tjocktröjor, extratjocka mysbyxor med leggins under, strumpor, tofflor och helst vill jag ha vantar också eftersom att jag får så kalla händer.


Jag känner lite såhär att om man vill ha lite lite varmare i sin lägenhet borde väl det kunna ordnas? Liksom, jag som har typ obefintligt underhudsfett och dålig blodcirkulation behöver faktiskt varmare än dem som inte är som jag.

Gah! ;(

Kommentarer
Postat av: Filippa

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-13 @ 00:51:21
URL: http://djurförsäkring.net



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback