4 av 5 !

        2011-02-16 / 20:11:12
Jag är så jävla bra. Jag tror alltid att jag är så jävla dålig och dum och att jag aldrig fattar någonting av mina studier men så IDAG så fick jag tillbaka en av mina hemtentor och yours truly satte 4 av 5! Jag är ju inte alls helt dum i huvudet! Snacka om att den nyheten kom som sänt från ovan en dag som denna!
Idag kom även mitt läkarintyg, så jag åkte ut till mamma och pappa efter seminariet och gav det till dom så att det faxas in i imorgonförmiddag. Fick även med mig 15 kryddor, två grytlappar, en duk, tre vaser och bestick därifrån. :D Bra bra bra!
Nu sitter jag hemma i ghettot igen med en kopp kaffe och funderar på huruvida jag gjort tillräckligt med vettiga saker eller om jag ska trycka in några fler.

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback