Glad Alla Hjärtans Dag. <3

        2011-02-14 / 17:37:21
Idag är det alla hjärtans dag, vilket märktes tydligt när jag och S var nere på stan. Inte nog med att affärerna är fyllda med saker som är prydda med hjärtan och rosor, majoriteten av alla bar också runt på blommor. Gulligt tycker jag. Komersiellt jippo tycker S. Tråkig.

Men! S var faktiskt mycket fin och snäll idag. Han överaskade mig genom att följa med mig hem och han lät mig välja vilken parfym jag ville som han sedan köpte åt mig (Blev en parfym från Nina Ricci i form av ett rött äpple. Har trånat efter den läääänge). Sedan gick vi runt och tittade lite i affärer, bland annat på skor och så in på Household där vi även sprang på fina Hannabanana.

På vägen hem köpte vi pizza. Eller ja, S köpte pizza jag köpte Black and White. Så nu har vi ätit och ligger i varsin soffa med varsin dator och har sån där fin kvalitetstid med varandra. Haha. <3

Ta hand om varandra. <3

Senare idag kommer jag lägga upp bilder på alla kattungarna btw. Stay tuned!

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback