Godmorgon

        2011-02-10 / 12:40:32
Vaknade först klockan 9 av att telefonen ringde, men somnade om igen och sov så himla skönt fram till  kvart i tolv då S skickade sms. Låg ett tag under täcket som alltid för att det är så rubbad jävla kallt i lägenheten på morgonen/förmiddagen. Vaknar alltid och är helt jättesnorig. :(

I alla fall. Det är typ någon form av mindre snöstorm ute och jag ska om några timmar åka iväg hem till S och mysa där hela denna allahjärtansdagshelg. Jag har en fin present åt honom med mycket tanke och symbolik bakom, även om han inte vill använda det så har han i alla fall fått någonting fint. Det är vår andra alla hjärtans dag tillsammans. <3 mys!

Nu ska jag packa ihop lite saker, klä på mig något annat än mina spökpyamasbyxor och slänga lite skräp.
Smell you later. <3

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback