Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

        2011-03-13 / 20:54:38
Utseendemässigt kan man verkligen inte hitta en specifik typ av kille som jag faller för.
Varit kär i blonda, brunetter, svarthåriga, alternativa, slappa, propra, bönder, stekare, hiphopare, knarkare, festare, pluggare, jobbare, förbannade, genomsnälla toffelpojkar, aggressiva. Ja, allt.
Däremot ett genomgående kännetecken med dem jag varit kära i / varit tillsammans med är att dem på något sätt är problematiska eller komplicerade. Att dem har personliga problem antingen i form av psykiska sjukdomar, dåligt självförtroende etc. En av mina vänner skulle kalla det för "projekt".
Att jag alltid blir ihop med projekt-pojkar, sådana som måste lagas, fixas, hjälpas.
Det ligger nog något i det.
Men vad anledningen till det är, har jag ingen aning om.
Kanske är jag så pass stormig att det krävs någon form av storm tillbaka.
Kanske är jag så less på mina egna problem att jag dras till dem som har egna som man kan försöka fixa istället.
Who knows...

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback