Det är dags för fredagsmys

        2010-08-20 / 13:59:22


Har spenderat dagen i pyamasbyxor och mysstrumpor. Har småstädat lite och mest väntat på att S ska komma hem så att han kan bära ner soffan och soffbordet till förrådet. Just nu står de båda och belamrar ingången till köket och halva hallen. Så det är totalt livsfarligt att gå där för man snubblar och halkar hela tiden.

På tisdag börjar min utbildning som medlemsvärvare för Amnesty International. Första dagen är i Stockholm, andra i uppsala och sedan är det 2 dagar full arbetstid. Ska bli både spännande och läskigt och roligt! Skönt att äntligen få komma igång och göra någonting. Dessutom funderar jag på att läsa en 7,5hp distanskurs för att plugga upp lite tappade poäng. En fullspäckad höst, i like!

Vet flera stycken som ska ut och dansa och festa ikväll och jag vill så himla gärna följa med, men vet att jag inte har råd. Måste hålla i de sista slantarna nu fram till nästa vecka. Blir nog en lugnt och mysig fredag för mig och S. Kanske en bra film eller så.

Snart kommer han hem.

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback