Törnrosa var ett trött barn

        2011-03-21 / 08:51:24
Lyckades somna redan 23:30 igår helt utan medicin! Varenda gång det händer blir jag lika glad. Vaknade dock både klockan 02 och 06, men somnade om och gick upp 08:15. Det känns bra, att kunna komma upp på morgonen, att göra en kopp te, att vilja fortsätta vara vaken. Sånt som så många tar för givet, att vakna och inte bara vilja dö sådär på fläcken.

Doshöjningen har än så länge funkat bra. Inga utslag eller farliga biverkningar. Skönt. Nu hoppas jag på att mitt humör ska börja vända åt rätt håll. (Ni lär kunna det här utantill vid det här laget men: Först ner, sen upp.) Skulle vara skönt att vara stabil. För typ första gången på 6 år. Åh, vad jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2012-01-12 @ 23:54:01
URL: http://smsalåna.nu



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback