So fucking what.

        2011-09-21 / 15:04:23
Så trött. Så trött på att aldrig ha några pengar. Att alltid stressa över att kunna betala hyran, elen. Inte ha råd med varken pasta eller mat till katterna. Ibland blir stressen så överväldigande att jag bara lägger mig ner i soffan och slutar bry mig.

So what om jag blir vräkt? So what om dom stänger av elen?
So what om dom stänger av telefonen och internet? So what om jag inte har råd att äta?
SO FUCKING WHAT.





Och så ligger jag där. Stirrar upp i taket och tänker att jag orkar verkligen inte. Jag orkar verkligen inte ta tag i det här jävla berget av mina personliga issues för att till sist kanske få börja leva lite. Jag orkar verkligen inte gräva omkring där inne i min skithjärna. Det är för mycket skräp där från början ändå, så lika bra att trycka CTRL+A och sen Delete. Börja om på nytt. Starta om. Reboot.
Gnällkärring är vad jag är.
En lat jävla gnällkärring.
That's life.

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback