Tentan klar och tristess

        2011-03-23 / 16:15:38
Sådär, då är man hemma igen efter att ha skrivit tentan. Kändes sådär. Var en fråga jag inte ens försökte mig på att svara på då jag inte ens hört namnet tidigare, en fråga som jag vet att jag svarat fel på och en som jag är bombsäker på är rätt. Så man får se hur det går.

Gick en snabbrunda på stan också och köpte en tvättkorg och två kuddar. Imorgon (eller kanske redan ikväll) åker jag till finaste S och hänger där hela helgen. Tillsammans med katter, kattungar och ormar. Hugo blir 7 veckor på söndag. Stor kisse och snart får han flytta hem till mig tillsammans med Johnny (som blev kastrerad igår, han var så himlans duktig sa S).


Vet inte riktigt hur jag ska spendera den här eftermiddagen och kvällen. På ett sätt vill jag åka till Tierp, men på ett annat är det nog bäst att jag är hemma ikväll. Blir ju fullständigt galen av att hänga med S och hundra katter för lång tid. Och det blir så tråkigt för båda om jag ska vara irriterad liksom.

Nu ska jag kolla lite i nya kurslitteraturen. Smell you later!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilka söta små pluttisar :-)



Åkej, låter bra att hårgrejset funkar... har inte hunnit testa än.

2011-03-30 @ 13:31:36
URL: http://kandy.se



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback