Framsteg

        2010-08-01 / 17:55:34
Nu har J anlänt och vi har packat sovsäckar, liggunderlag, kläder, öl och tält. På tisdag kommer mina föräldrar med ytterligare en sovsäck och ett liggunderlag samt två brassestolar. Härligt! Känns alltid som att jag har glömt att ta med mig någonting dock... Och hjälp mig att be en stilla bön till Gud om att jag ska slippa få min mens under festivalen. PLEASE!

Vi har spelat reggae hela dagen och städat till, så nu är man ganska taggad ändå. Trots att vi ska jobba måndag-tisdag och kanske onsdag. Festivalen börjar ju inte förrän på torsdag och håller på till Söndag. Kommer att bli awesome! Såklart!

 

Som jag skrev tidigare så kommer jag inte kunna ladda upp bilder under själva festivalen, men ska försöka att uppdatera med lite text åtminstone. Foton på underliga bravader kommer att komma upp under söndagen eller måndagen, så var redo! Nu ska vi strax gå till tåget så - laters!


Kommentarer
Postat av: J - Vinn en inbjudan till bloggsvar hos mig!

Hej!

Skulle bli jätte glad om du röstade på min outfit, nr 2, här:



http://nikonandtwocats.blogg.se/2010/august/vem-har-snyggast-outfit.html



P.s svara gärna på frågan som finns i senaste inlägget, behöver tips av andra vad ni vill va med i för tävlingar :D

2010-08-02 @ 12:54:17
URL: http://truejenny.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback