Hemma igen! <3

        2010-08-09 / 10:50:19
Borta bra, men hemma bäst! Eller "Borta bra men helväck bäst". Båda två stämmer in rätt bra på både mig och S. Igår kom vi hem från festivalen och vi var leriga, smutsiga, luktade fruktansvärt äckligt men var nöjda och glada ändå. :) Festivalen var fantastisk! Av 3 dagar var det bara regn den sista, de andra dagarna var det varmt och soligt!

Jag har fått störda utslag på händerna efter den förbannade handspriten inne på de äckliga bajamajorna. Så nu försöker jag kurera mig med lotion, men det verkar inte funka så bra som jag vill. :(. Har för övrigt druckit öl varenda dag fram tills igår. Det var det enda som höll igång en hela tiden, man sover ju inte så vidare värst bra i tält.

Festivalen som helhet är en plats där faktiskt alla kan vara med och dansa. Det var pensionärer, tonåringar och barnfamiljer som alla dansade och sjöng bredvid varandra :) Ska slänga in lite bilder.


Vi såg: Bunny Wailer, Gentlemen, Slag från Hjärtat, Kalle Baah, Misty in Roots, Kapten Röd & Mavado.

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback