Torsdag-bravader

        2010-08-19 / 22:01:13
Dagen började bra med att Amnesty ringde och sa att jag fått jobbet. Score! <3 Så jag har varit glad men lite nervös hela dagen. Har dessutom möblerat om, med hjälp av S, och börjar äntligen få det precis som jag vill ha det i vardagsrummet. Önskar fortfarande att vi kunde hitta en bättre lägenhet med billigare hyra och bättre planlösning, men det är rätt svårt. Dessutom vill jag inte ha Husman som hyresvärd utan hellre TierpsByggen, då Husman är totalt värdelösa.

(Ska tilläggas att S hade fuktskada och inget golv i badrummet i över ett år innan det fixades, dessutom fanns det svartmögel i skafferiet, balkongtaket håller på att rasa ihop, inga fönster går typ att öppna, golvet i vardagsrummet buktar uppåt och listen i badrummet är fuktskadad. Bra där)

Så ni förstår nog varför jag snabbt som attan vill hitta en annan lägenhet!

Imorgon ska S iväg och jobba klockan 5 på morgonen. Och den enda planen jag har är att köpa falukorv för 15kr på ICA. Blir en Awesome fredag. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Alltså VARFÖR ska ni bo i TIERP? Det är helt retarded

2010-08-19 @ 22:04:36



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback