En händelsrik helg

        2010-07-25 / 23:03:27
Inte varit mycket uppdateringar här under helgen, men det är för att jag har haft fullt upp! Fredagen bjöd på äventyr med Storebror, Lillebror och Stefan. Vi satt på Palermo och drack några kannor öl och skrattade högt. Det var mycket roligt och trevligt!



Senare gick jag och Stefan med några av mina favoritpojkar till Skeppet där vi träffade på Kristin och Hanna. Vi stannade till klockan 02:00 och var tvungna att springa till tåget för att det var felskyltat. Hjärtattack! Som ni ser på bilderna förekom det en del drinkar...



Igår, lördag, så var det tjejkväll med favoriterna Kristin, Hanna och Sofie. Vi drack vin och åt melon, ost och kex och pratade massor och allt och ingenting. Bland annat skott i råttan och kottsnaskning. Mycket otrevligt. På ett roligt sätt! Haha!

Idag har jag inte gjort så mycket alls. Plockat upp lite saker och fixat garderoberna. Nu kollar vi på Alien 3 och sedan blir det sängen!

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback