TV och Filmkväll

        2010-07-31 / 23:42:57
Varit en lugn lördag. Jag och S har inte gjort någonting idag förutom att städa lite, äta pizza, äta chips och titta på Family Guy-maraton som gick på 6:an mellan 18 och 23. Family Guy är en av mina favoritserier; helt sjuk humor precis i min smak! :) idag impulsköpte jag en burk fiskbullar i hummersås och åt upp helt på egen hand. Känns som att det enda jag gjort idag är att äta!

Just nu tittar vi på American History X (ska skriva mer om den filmen senare). Det är i alla fall en av mina favoritfilmer som jag rekommenderar starkt! Så, titta på den!

Det kommer bli rätt lite uppdateringar nästa vecka då jag och S åker iväg på Uppsala Reggae Festival. Ska försöka blogga från min iPhone, men kan inte ladda upp bilder förrän jag kommer hem så ni får hålla till godo. Nu ska jag se klart på filmen och sen blir det sängen, puss och godnatt!

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback