En liten Kärleksinfo

        2011-02-09 / 14:31:50


Vad heter ni?
A och S :*

Hur träffades ni?
En sen vinternatt när det var skitkallt, jag var jättefull, tåget var sent, han var supersöt
och jag föll som en fura för honom på en gång. Stannade hos honom flera dagar.

Hur länge har ni varit tillsammans?
1 år och snart 1 månad.

Bor ni ihop?
Inte just nu. Vi bodde ihop 6 månader ungefär,
men nu när jag pluggar så är jag tillbaka i min egen lägenhet. :(

Har ni barn?
Det beror på.  Räknas 7 katter, 4 ormar och 14 råttor som barn?

Har båda körkort?
Nä, ingen av oss. Vi åker kommunalt! Yey!

Kommer du ihåg er första kyss?
Jaa! Första gången jag sov över så sa han
"Meh, du skulle ju ge mig en puss ju" och jag sa "mm".

Vem sa "jag älskar dig" först?
Jag är ju helt säker på att det var jag. Men han påstår att han viskade det till
mig typ sekunder innan jag sa det, men att jag inte hörde. Fat chance! :P

Vem är äldst?
Jag! 1 månad och 22 dagar äldre.

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är vädur och han är tvilling.

Vem är längst?
Han ^^

Vem sjunger bäst?
Jag har aldrig hört honom sjunga to be honest.
Men jag sjunger nog bäst ändå. Och ofta. I trapphuset.

Håller ni varandra i handen på stan?
Oftast, eller så håller han armen om mig.

Vad har ni gemensamt?
Humor för det mesta. Envisheten. Kärleken.


Kände ni varandra innan ni blev tsm?
Nä. Hade träffat honom 1-2 gånger innan typ och sagt hej.


Blev du kär vid första ögonkastet?
Totally. <3


Har ni nån speciell låt?
Alltså. S skulle ju säga att "Nääää det har vi väl inte". Medan jag vet att det är
Lily Allen - Who'd known


Har ni stora framtidsplaner?
Jag tror inte att vi har några framtidsplaner alls faktiskt.
Vi lever i nuet.

Har ni gråtit i varandras famnar?
Ja. :(


Har ni varit utomlands tillsammans?
Nä, men vi var på reggaefestivalen, det är typ samma sak.


Vilket är ert bästa minne?
Hela sommaren 2010. <3

Vem lagar bäst mat?
Han. ^_^

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Antningen ligger vi vid varsin dator och småpratar om värdelösa saker.
Eller så kollar vi på film och äter chips.

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Ja, om inte jag är sur. Haha!


Bodde ni långt ifrån varandra då ni träffades?
Typ. 6-7 mil eller något sånt.


Blir du lätt svartsjuk?
Ja. Det går i perioder. Men det handlar om mitt egna mående och hur jag ligger i mina skov.

Brukar ni bråka?
Nä. Det är JAG som bråkar. Tror inte att han har startat ett enda gräl sedan vi blev tillsammans.
Jag är hemsk.


(hittade listan hos: http://lavitadilovisa.blogg.se/)

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback