Kvalitetstid med S

        2011-02-14 / 21:26:02
Jag och S gör verkligen det mesta av våran tid tillsammans. Not. Vi ligger i varsin soffa med varsin dator och har vart så i flera timmar nu. I love it! <3

 

Han ser rätt manlig ut ihop med lila tapeter och chockrosa filt. Han är söt. Speciellt när han inte riktigt vet varför jag tittar på honom och sen ler och fortsätter skriva. ^_^ Den här alla hjärtans dagen har varit så himla bra så att jag knappt vågar tro det. Allting har varit bra och vädret var fint, fast kallt, och alla har varit glada.

Dock är både jag och S helt fruktansvärt trötta av någon konstig anledning. Blir nog tidigt kväll ikväll. Kanske slå igång någon film innan man somnar. Sorry för värdelöst inlägg, men har lite för tråkigt för att kunna låta bli.

Puss!


Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback