Myslördag <3

        2011-02-12 / 23:40:10
Efter lite kaos och kalabalik (vad vore mitt liv utan det liksom?) så verkar det som att den här helgen blir rätt bra ändå. Världens finaste S lagade flygande jacob och lät mig inte ens hjälpa till, nejnej, han skulle göra alltid på egen hand medan jag fick ligga i soffan och spela Angry Birds. Blev skitgott <3
Efter det blev jag sugen på godis och S, så fin som han till sist ville vara, köpte godis till mig i en burk, chips och Coca Cola på Hemköp. Vi har kollat på Hollywood Gigolo och nu Rock star (båda går på TV).



Imorgon blir det nog lugnt och skönt och har inte riktigt bestämt mig för om jag ska åka hem eller inte. Kanske stannar till måndag, då riktigt alla hjärtans dagen är. Jag personligen tycker ju att man ska fira alla hjärtans dag varenda dag och göra det bästa och finaste av varje dag man har med sina nära och kära. Men det är ju bara jag (:.

Nästa vecka har jag mycket att göra; skriva på papper angeånde lite pengar, förhoppningsvis faxa iväg det absolut sista läkarintyget till CSN (damn you to hell, assholes), skriva en hemtenta och skriva ut den, läsa seminarietext, få en locktång av Olle, träffa Effie på en kaffe, följa med syster till polisstationen så hon kan skaffa nytt leg... Ja, det var väl det tror jag.

Förövrigt: De två vita kattungarna som är Kiaras fick idag varsitt preliminärt namn. Jag välkomnar Lex och Luna till världen. <3

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback