Törnrosa

        2011-02-16 / 13:06:03
Sov typ 11 timmar helt utan medicin! :D :D Det är ett mirakel när jag sover själv. Men inatt då jävlar gick det! :D
Har nyss gjort mig iordning för mitt seminarie i eftermiddag. Förstår fortfarande ingenting men fick lite hjälp av My som i alla fall fått grepp om några saker. Thank God for that. Hoppas på att jag fått mitt läkarntyg idag också så att jag kan faxa iväg det imorgon. Har jag tur så får jag pengar från CSN nästa vecka isf. Snääälla snälla snälla.
Imorgon har jag läkartid 13:30 (kom ihåg!) Då ska vi prata om nya mediciner och hur vi ska lägga upp besöken i framtiden. Vi har än så länge pratat om antidepp och stämningsstabiliserande, vet inte vilket av dessa som till sist kommer bli min grund medicin.
Hej hopp, nu ska jag göra ett sista försök med Machiavelli.
Bye!

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback