CSN, ni är sämst.

        2011-01-31 / 23:53:16
Alltså jag är ledsen men så är det. CSN ni är fullständigt dumma i huvudet rätt ofta. Ni har nekat mig bidrag trots TRE journaler som bevisar anledningen till mina misslyckade studier.

Nu sitter jag här i min lägenhet med två obetalda hyror, en obetald el, bredband och mobilräkning och inga pengar. Min sista chans är att dom godkänner mitt läkarintyg som jag faxade in i fredags. Tänker ringa Er varenda jävla dag och fråga, så att ni vet!

Stressen  över att inte ha några pengar är fullständigt överväldigande. Jag kan knappt koncentrera mig på någonting. Jag förtjänar faktiskt att få studiemedel! Jag förtjänar att få studera, utbilda mig och skapa mig ett liv. Jag gör det, förstå det!


Kommentarer
Postat av: Sebastian

CSN är jävla horor som borde dö

2012-03-13 @ 00:02:43



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback