Det är någon form av onsdag idag

        2011-01-05 / 12:06:57
Blev väldigt sent inatt som vanligt. Ligger och vrider och vänder på mig i flera flera timmar innan jag till sist lyckas somna. Men fick i alla fall några hela timmars sömn, och nu är jag snart redo att åka in till stan och träffa Sofie. <3
S ligger fortfarande kvar i sängen och halvsover, vilket är dumt eftersom att jag vill att han ska fixa nytt batteri till brandvarnaren då den piper skithögt med 1 minuts mellanrum. Blir helt knäpp av det.
Börjar oroa mig för att det är något som inte riktigt stämmer med Johnny. Kanske är jag bara nojig, men det känns som att det är någonting med hans mage eller höfter. Ska googla lite och om jag inte får fram något så tar jag honom till veterinären. Mammas hjärta!

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback