Sömn, Kaffe och Cigg

        2011-01-09 / 17:28:51
Inatt fick jag äntligen sova. Fick en Propavan (rogivande) av S och sov 11 timmar. Äntligen. Känner mig som en helt ny människa. Vågar dock inte ta en till ikväll då jag måste upp och iväg till stan imorgon, och har verkligen inte råd att försova mig.

Var över till Familjen på andra sidan en stund. Var bara herr Pappa hemma, men drack kaffe och åter sockerkaka med honom och skrattade åt gamla minnen. Nu är jag hemma hos S och trodde att han skulle ha gjort mat till halvsex som han sa, men han har inte börjat så antar att det inte blir förrän närmare sjutiden. Om jag har tur.


Förresten! Har från torsdags bara rökt 5 ½ cigg om dagen. Inte så illa att få från nästan 20 stycken till 5.
Duktiga mig!

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback