Angående S och min fantastiska nya säng

        2011-03-15 / 20:37:49
Fick en kommentar i ett tidigare inlägg där jag beskrev vilka killar jag faller för. Och svaret på det kommer här:
Jag påstod aldrig att S hade problem. Inte heller att han måste lagas eller fixas. Det måste han verkligen inte. Mer tänker jag inte skriva i det ärendet, men nu är det sagt i alla fall. S är en fantastisk människa och jag vet inte hur jag skulle klara mig utan honom. <3 (älskar dig, älsklingsunge.)


Nu till det som för tillfället är det ultimata lyckan: min nya säng. Den består av ribbotten med resårmadrass + en 20 cm bäddmadrass + en 10 cm bäddmadrass.  Detta betyder att min säng för det första är enorm och för det andra är så skön att jag aldrig kommer gå upp ur den igen när jag väl lagt mig.
Världens bästa mamma hjälpte mig att hämta och bära och köra. <3 Jag älskar dig, mamma.
(lyssna inte på pappa, han är dum i huvudet).


Trivs rätt bra med livet idag.
Och inga utslag, klåda, plötsligt feber, svullna körtlar eller infuensasymtom.
Så jag kommer inte dö heller.  Bra bra!

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback