Dedicated to

        2011-03-17 / 18:57:02
Har vi känt varandra i 3 år? Eller är det 4? Spelar ingen roll egentligen, känns som att jag känt dig hela livet. Som att du kan mig utan och innan, som att det finns ett band som aldrig riktigt bryts. Ibland skaver det, ibland har det tvinnat ihop sig, ibland måste vi gå både över och under för att reda ut knutar.
Varje gång är det värt det.


Hur var det vi möttes? Det var mest av en slump eller hur? Spelar ingen roll egentligen, känns som att det hela var meningen och planerat. Någonting av högre makter hade ett finger med i spelet. För på en platta fullt av emostjärnor möttes två emoliljor och så sa det bara pangbomkrash och det klickade och pangade och en vänskap inte lik någon annan föddes där bland alternativa emobarn och människor utan koll.
Inte ens vi hade någon koll då om vart allt skulle leda.


Vi sitter alltid i olika städer. Det är underligt, eller hur?
Vi är sällan på samma gator, aldrig på samma bussar eller tåg. Aldrig närmare än flera mil.
Trots det känns du hela tiden nära. Som om du satt här bredvid. Som om du alltid finns i närheten.


Tack för att du är min vän.
Tack för att du är så bra.
Tack för att du är
finastebästasteungjävelsliljajagdöravlyckavarendagångsomjagserdig.




Kommentarer
Postat av: Lily

Du är för mig som vatten är för liljorna. En livlina, en underbar sak, anledningen till att den överlever. Du är min bästa vän och mitt allt och jag kommer aldrig sluta älska dig. Du och jag är som två svanar, förevigt bundna till varandra.

2011-03-17 @ 19:08:19



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback