En dag äldre, en dag bättre, en dag visare,

        2011-03-14 / 15:22:41




Känner mig lite bättre idag, om man jämför med mitt mentala breakdown igår det vill säga. Fan, vad den här medicinen fuckar upp en i början. Inte nog med att man får finnar och ens hy fullständigt kapitulerar, man rasar dessutom till en börjar. Man mår skit, allt är skit, alla är skit. Skit skit skit.


Idag åkte jag hem från S. Mötte mamma på hennes jobb och hon gjorde mig genast mycket gladare. Vi gick till restaurangen ovanför Åhléns och åt lunch. Panerad spätta med potatis och remoladsås. <3 Sweet mother of the lord, vad det var gott med fisk. Det är någonting som jag äter så himla sällan sen jag flyttade hemifrån. (fiskpinnar från frysen räknas inte)

Vi gick förbi ClasOhlsons också och köpte golvmopp, skurhink, ny ringklocka till dörren, batterier och en liten sopkvast. Så djävulskt tråkigt att lägga pengar på sånt där. ;( Menmen, slipper man kanske dö av en äcklig lägenhet och det är ju ett rätt stort plus.

Nu sitter jag hemma och ska snart ner till Willys ( <3 ) och handla golvskurmedel, mjölk, bröd, potatis, frukt och annat smått och gott. Puss!

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback