Nova vs. CSN. 1-0

        2011-03-17 / 09:47:11
Och idag kom mailet från CSN och idag lyftens femtonhundrasextioelvatusen ton bort från mina axlar. Jag blev äntligen godkänd. Sedan mitten på november 2010 har jag bråkat och krigat med dem där borta och skickat in journaler, fått avslag, skickat in läkarintyg, fått avslag, skickat in ytterligare intyg, som dom tappade bort, skickade in överklagan och intyg igen och nu. Idag. Äntligen.
Ett godkänt av studiemedel för vårterminen 2011.
Nova - CSN = 1-0

Inte nog med det så vaknade jag upp bredvid min älsklingsunge S som åkte med första bästa tåg hit igårkväll när jag bara ville gråta ihjäl mig i ett hörn. Han är den finaste jag vet. <3 Världens bästa skitunge. Tack vare mig idag som han kom iväg till skolan inte alltför sent heller. (hans mobil hade dött under natten så larmet gick inte igång). Men jag som är pigg som en mört numera på morgonen pussade honom och sa att det nog var dags att gå upp.
Bra dag.
snälla, låt den fortsätta vara lika bra.

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback