Sick of these games.

        2011-03-20 / 18:29:52
Jag är inte den som är den. Inte den som inte har förståelse för människor och dess egna problem, deras egna tid och val. Jag är inte den som har dåligt tålamod. Jag har ett förbannat bra tålamod, som ibland kanske borde tonas ner lite på grund av att jag tar skada av det själv.

Så, när människor prompt ska spela något form av spel, leka någon form av katt-och-råtta-lek istället för att bara vara rak på sak och säga typ vad det är dom egentligen vill. Då blir jag jävligt förbannad. För är det någonting som jag faktiskt inte har något intresse av att göra så är det att leka med andras eller mina egna känslor. (det gör dom så bra på egen hand). Därför gör jag nog ett drastiskt beslut efter att ha fått det hela bekräftat:

Go fuck yourself.
Game over.

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback