Update

        2011-03-19 / 10:40:23
Orkar inte hålla på med den där listan nu i helgen, så återupptar det nästa vecka eller så. Vaknade för en timme sen ungefär och har hunnit duscha och ta medicin. Doshöjer från 25mg till 50mg idag, är lite nervös. Dels för att få en allergisk reaktion igen men också för att bli ännu mer labil. Ni vet ju vid det här laget att regeln som gäller är "Först ner, sen upp" och det har verkligen stämt. :(

Nu är S vaken också. Han försökte skrämmas, gick inte så bra eftersom att golvet knarrar. :* Smygfotade honom i sängen också. <3



I torsdags var det St Patricks Day och jag skulle ut och hälsade på några gamla vänner. Tänkte att ja, men en öl kan man ju ta. Kostar ju bara 29:- och det var så länge sen jag var på mitt förra stammishak Williams. Yep, det där med en öl gick ju åt skogen kan jag tala om och mitt i natten tog jag tåget till S istället för att åka hem. Var apfull och har nu gått i seriösa funderingar på att kanske bli nykterist ändå. Jag skämtar inte.

Igår blev det lugnt för min del. Var bakfull och helt utslagen mest hela dagen, lyckades hjälpa S att tvätta lite när han åkte in till stan och hem till mig för att hämta medicin och lite andra prylar jag kan behöva här. Snällkille2011.

Nu är jag cepehungrig och ska försöka gräva fram någon form av frukost.
Puss!

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback