Vårsol, prinsessor och cheesecake

        2011-03-16 / 17:27:38
Sov som en prinsessa i min nya säng. Nästan 10 timmar. Det kan iofs ha berott på att jag var rätt slut efter att först ha burit ner min förra säng till förrådet (med hjälp av världens finaste Effie) och sen tillsammans med mamma ha burit den nya sängen in i släpvagnen, sen bråka med släpvagnen, sen in med sängen i hissen, sen in med sängen i lägenheten. Så inte nog med att jag var trött, idag har jag dessutom träningsvärk i armarna. Haha :D


Var ner på stan i vårsolen och drack kaffe med fina Sofie och åt en cepegod cheesecake. (var alldeles för länge sen). När vi precis tagit vår påtår med kaffe kollar jag på klockan och inser att den inte är 15:30 utan 16:40 och att foderbilen (där jag beställt kattmat och kattsand ifrån) skulle komma idag mellan 17 och 21. Så det blev att tokstressa till bussen och be en stilla bön att jag inte var första utkörningen. Kom hem 17:08 så förhoppningsvis har dom inte hunnit hit innan.

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback