Fika med Sofie & lite åska

        2010-08-17 / 19:59:25

Fikade med världens bästa Sofie idag på Hörnan. Drack kaffe och rökte som vanligt alldeles lagom många cigaretter. Dominique kom förbi en snabbis också och berättade om äktenskapslivet, det var intressant. :)
Nu regnar det ute och åskar, jag och S äter chips och kollar på Simpsons. Imorgon ska jag på arbetsintervju hos Amnesty International och jag hoppas att ni alla håller en tumme för mig!
Ciao!

Dagens outfit:
Linne från NewYorker
Strumpbyxor från GinaTricot
Mössa från Cubus
Kofta från H&M


Kommentarer
Postat av: R O R A . S E

SV; Tyckte allt att du förtjäna't! :)

Hur är det förresten? Du har väl flyttat ihop med Stefan officiellt nu? :)

2010-08-17 @ 20:00:34
URL: http://rora.se/



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback