En sommardag i oasen

        2010-07-13 / 18:45:30
Kommit hem från badet nu. Var jättemycket folk där, jätteskönt i vattnet och jag höll på att somna i solen. Tur att S kom upp och droppade vatten på mig. Han är så fin när han är alldeles blöt och rufsig och varmt. Det är helt sjukt varmt just nu; 32 grader! Man ser hur gummi från bildäcken smält mot asfalten på vägarna, stört! Just nu står S och diskar och sen ska vi gå över och dricka en öl eller två hos Micke.

För övrigt så älskar jag glass. Jag älskar isglass, mjukglass, strutglass, vaniljglass, chokladglass, lyxglass, budgetglass. Inhandlade nyss en Carte Dor - vit choklad och skogsbär och mumsade i mig hur mycket som helst. Världens bästa sommarmiddag!

Vilken glass är er favvo?


Kommentarer
Postat av: R O R A . S E

Twister! Alltid Twister.

2010-07-13 @ 22:54:42
URL: http://rora.se/



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback