Nightmares

        2010-07-01 / 11:16:56
Som vanligt har jag sovit i ungefär 12 timmar. Vaknade av att Johnny satte klorna i mitt ansikte och ville mysa. Det ville inte jag. S är på jobbet och kommer inte hem förrän om en timme ungefär så nu måste jag göra mina egna mackor till frukost vilket är lamt.
Drömde massa mardrömmar inatt. Drömde om våld, om eld, om blod, om poliser och brandbilar och ambulanser, om döden. Vaknade och grät minst tre gånger. Förstår inte varför jag alltid drömmer hemska saker. Minst en gång varje natt vaknar jag och skriker eller gråter eller både och. Är det stress?

Om en timme och en kvart ska jag vara på polisstationen och lämna min version av misshandeln. Jag vill verkligen inte gå. Hoppas att jag får kaffe i alla fall. Och kanske en kaka. Eller två.

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback