Tatueringsplaner

        2010-07-31 / 16:01:36
Jag har länge velat tatuera mig. Ända sedan jag var runt 14 år så har jag drömt om att en dag kunna ha råd att etsa fast någonting vackert på min hud. Och jag har bestämt mig. I temat "Flora och Fauna" ska jag tatuera in en nässelfjäril, liljekonvajler och nyckelpigor. Även små blå fjärilar som jag glömt bort vad dem heter.
Så långt har jag kommit än så länge.

Förhoppningsvis kommer jag att ha råd att göra den första redan i slutet av augusit. Hoppas hoppas hoppas! Det kommer förmodligen göra sjukt ont, men kommer vara värt det. Det är jag helt säker på!

Kommentarer
Postat av: EMMATRETTON.

Hej!! älskar´t verkligen din blogg.. helt underbar.



har en ny design , vad tycker du om den? :D

2010-07-31 @ 16:58:08
URL: http://emmatretton.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback