Working Girl

        2010-07-28 / 13:42:13
Var en mycket trevlig dag igår med mycket kaffe och rökande. När jag kom hem satte jag mig och sökte massa jobb, så nu får man se hur det går med det. Blev en stor variation på arbete så som städare, barnpassare, restaurangbiträde och telefonförsäljare. Man får ta det som finns!

Idag ska jag söka ännu fler jobb. S och jag kanske ska åka ut till Söderfors och gå på deras motsvarighet till Rusta och ÖoB. Minns inte vad det hette, men det ska bli roligt i alla fall. Fint väder idag. I like!



Köpte två nya nagellack igår också från Cubus. Ett skogsgrönt och ett mörkrött. Där kan man köpa de små depend-nagellacken 2st för 39:-. Så in dit och kika lite!

Puss Ciao!

Kommentarer
Postat av: Random dude

Det heter MM ok? Muahahahahaha

2010-07-28 @ 13:53:43



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback