Bristen på respekt

        2011-02-21 / 19:27:20
Någonting som man möter ofta, i alla fall när man är som mig, är bristen på respekt och förståelse. Jag kan inte kontrollera min ångest. Jag kan inte skjuta upp den, hindra den eller sätta den lite tidigare. Det går inte. Det är omöjligt. När den kommer, så kommer den, end of story.

Detta betyder att när jag har ångest så klarar jag inte av människor. Herrejävlar, jag klarar inte ens av mig själv när jag har det. Jag tror att jag ska dö, jag vill bara gömma mig i ett hörn och gråta och skrika.
Då kan ni säkert se kombinationen: Nova med Ångest + S + 4 vänner till S som plötsligt paraderar in i lägenheten. S är ett jävla pucko just nu och jag ska döda honom när han sover. Eller sparka honom i pungen.
That should teach him something.
Jävla jävla respektlösa pucko.

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback