Jahapp, effektiv idag.

        2011-02-09 / 17:30:23
Jaha. Den här dagen försvann ju alldeles för snabbt och jag inte gjort någonting vettigt alls. På riktigt. Jag har druckit kaffe, ätit muffins, kollat på tv och hängt på facebook. Pratat lite i telefon och sen ingenting annat. Är dock sugen på att gå ut och ta en öl, om jag bara hade råd. Jag äger ungefär 23kr och gud vet när jag får pengar igen. Har ingenting mer att sälja när både ps2:et och bokhyllan blev sålda i helgen.

Snart kommer Gunnar hit. Han är snäll och rolig och alltid glad. Sånt är bra när man är lite galen som jag är.

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

sv: hehe det är egentligen ingen skogarderob. :) Jag gjorde det till en! haha köpte en vanlig garderob på IKEA (märket heter PAX) och fyllde den med byrålådor, så det får plats tokmånga skor :) Riktigt nice! Finns i massa olika storlekar och färger.

2011-02-09 @ 21:29:35
URL: http://jenny.uppsalanoje.com



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback